En dag i Eskilstuna med Tilda och Jessie!

Jag tog tåget 12.35 från Eskilstuna för att träffa Tilda och Jessie, på tåget så träffade jag på en gammal klassis från svenska. Trevlig liten pratstund om Platon bla. =) He he.. Sen så bar det av från tåget för att möta tjejerna, gick raka vägen till Duka för att köpa bröloppspresent till Malin och Danne så nu är den fixad så det är skönt men jag hoppas verkligen att det blir bra. Jag köpte en vit vinkaraf med vattenglas till, det som jag är lite kluven över är att jag köpte två svarta och två vita för det fanns bara två vita. Men det blir säkert bra, ska diskutera med Gabbe när han kommer hem och se vad han tycker.

Sen så blev det lunch på Waynes =) Mumsigt värre. Sen så skulle lilla jag vara klantig som vanligt så jag råkade tända eld på en servet. Det var bara tur att Jessie såg det för varken jag eller Tilda såg det. Det var ingen på hela Waynes som märkte av att den började brinna.  Det blev ett par skor efter lunchen =) De är så söta!

Ikväll ska jag och älsklingen äta gott och bara ta det lugnt bara. En vanlig fredagskväll =)

Imorrn så åker vi från Västerås 13.35 för att åka till Eskilstuna sen måste vi hålla oss sysselsatta fram till 18 då bröloppasmiddagen börjar. Så vi får väl se vad vi hittar på skulle ju behöva äta något i mellan där kanske om vi inte äter innan vi åker så då får vi luncha i Eskilstuna. Älsklingens mamma kommer och hämtar oss vid 23 för att skjusa hem oss till Västerås för det går inga tåg och Gabriel lyckades inte hitta någon som kunde jobba istället för han på söndag så då måste vi komma hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0