Dagen innan

Imorrn ska jag på min morfars begravning, det känns jobbigt. Det är ju inte det roligaste som finns att ta farväl av en familjemedlem och det spelar ingen roll att vi inte har haft någon bra kontakt på det senaste åren. Jag tänker tillbaka till när jag var ledig och tillbringade mina lov ute hos mormor och morfar, oftast var jag ju med mormor men det fanns också tillfällen som jag var med morfar och dem tiderna var hur trevliga som helst. Det är den tiden jag kommer ihåg och det gör de så jobbigt, jag känner också att jag skulle kunna ha hälsat på honom oftare.

Annars då; jo jag var hos tandläkaren igår men jag sitter fortfarande här med tandställning....... Annars har jag inte gjort så mycket mera förutom att plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0