Bröloppsmiddag

Igår så var vi över till Eskilstuna för att gå på Malin ovh Dannes bröloppsmiddag, det var riktigt trevligt. Till en början var man lite nervös men det släppte ch vi ghade så skoj. Vi fick sitta vid samma bord som brudparet vilket var trevligt, där satt även Dannes kusin Sandra och hennes sambo Jonas som vi har pratat en del med förut så det var roligt att få prata med dem en del. Skoj var det, många skratt och roliga komentarer... Mångra trevliga och roliga tar hölls också.
Det var god mat, de bjöds i Italenskbuffé och dryck till maten.

Nej nu måste jag gå till bussen för jag ska med tåget till Eskilstuna för att träffa pappa.

Nu har jag varit i Eskilstuna och umgåts med pappa och familjen så nu kan jag skriva klart om gårdagens händelser.  Sandras bästa kommentar under kvällen: "Jonas, jag har hittat någon med större bröst än dig." Jonas svar: " Ja, de bröstmåttet når jag aldrig upp till." =) He he 

Vi fick veta en sak som vi inte hade någon aning om, =) Tillökning i familjen!

Vid kvart över elva kom Gabriels mamma och hämtade oss för att skjusa hem hos till Eskilstuna, vilken var så snällt men jag hade gärna varit kvar längre för det var så trevligt.

Vi har förmodligen kommit fram till att vi kommer göra precis som Malin och Danne när vi väl ska gifta oss, gifta oss på Arlanda och sen åka till Tunisien eller Hawaii =) Sen ha en fest för nära och kära för att fira den stora händelsen. De som kommer följa med till Arlanda är TIlda och Jessie =)

Till dagens händelser då, jag har varit med pappa och familjen vilket var så trevligt. Jag hade saknat dem så mycket så det var kul att träffa dem, det var bara synd att tiden gick så fort. Nu så väntar jag på att älsklingen ska komma hem så vi kan ta det lugnt och äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0