22/1-08

Igår så var jag till resturangen Tusen och en natt och åt mumsig libanesiskmat =) Det var så mysigt att få göra något som vi inte gör så ofta, när vi kom hem sen så tog vi det lugnt och bara myste.

Idag så har jag varit i Eskilstuna och träffat Tilda =) Alltid lika trevligt! Möte Sara och Diana på vägen också, det var länge sedan man såg dem, blev så förvånad när jag såg dem. he he. Jag köpte mig en tunika som är så söt, jag har kollat på den sedan den kom in på Gina så nu köpte jag den. =) Jag ska ha på mig den när vi ska på melodifestivalen den 16/2. Det ska bli så kul, jag ser verkligen fram mot det sen så blir det Kent också, februari blir en trevlig månad.

Imorrn så är det dags för att ta sig till skolan igen, det blir våran första föreläsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0