Tränat

Idag så var jag iväg och tränade, det var så skönt. Jag har lagt in en högre växel för att komma i form så jag cyklade 30 min sen görde jag min tränings bana på 12 masiner två gånger. =) Så nu är jag helt slut i kroppen. Det ska jag fortsätta med för känner att det ger mycket mera. Det blev en liten fruktsallad efter träningen =) Jag har som mål att komma i form till sommaren så man kan vara stolkt på stranden, jag var ju nöjd förra sommaren men då badade jag aldrig och nu har jag gått upp lite så det vill jag få bort så jag kan känna mig stolt över min kropp igen. Det finns en sak som inte går att fixa med träning och det är balongerna som hänger där fram, det skulle vara skönt att förminska dem men tror jag skulle sakna dem med. :S Jag vill kunna gå och köpa fina BH:ar och inte bara de som ser ut som tant BH:ar. Men samtidigt om jag skulle göra det nu så skulle de bli lika stora när jag ska ha barn sen. =S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0