Träna

Jag gick upp kl 11 och just nu så väntar jag bara en stund på att min hjärtmedicin ska verka. När den väl har gjort det så ska jag ta mig till gymmet =) Sitter redan i träningskläderna och redo för att träna. Det ska bli så himla skönt!

Annars idag då, jo jag ska plugga! Det blir att läsa om demokrati idag och försöka få ordning på frågorna till seminariumet i onsdag. Vill verkligen göra bra ifrån mig men det känns lite jobbigt att det är 16 frågor :-S Förstår inte hur han har tänkt att vi ska hinna det på knappt 2 timmar. Jag har märkt att vi hinner med ca 8-10 frågor. 

Sen ska jag plocka i ordning här hemma så det är fint när älsklingen kommer hem, fixa lite mat också! Sen blir det såklart melodifestivalen och popcorn =)  Myskväll med älsklingen! Det ska bli kul och se hur låtarna är ikväll, jag är väldigt nyfiken på Patrik Isakssons låt för jag hörde att Markus Larsson på Aftonbladet verkligen älskade låten. Han sa att det var den bästa låten han gjort och han hade jubblat förfullt. Han sa att när han trodde att de inte kunde höjas mera så gjorde den det =) Jag är verkligen nyfiken! Förresten jag skickade mail till Markus Larsson och jag fick svar =) He he.. Jag skrev att jag uppsattar hans åsikter och att jag tycker han sa fortsätta med det. För han hade skrivet en helt objektiv krönika för att det är så många som säger att man ska göra det men det går ju inte, man måste ju få uttrycka vad man tycker. =) Jag tycker alltid att det är kul att läsa hans krönikor om schlagern och musik. =)

Nu ska jag snart ta och gå till Natilus =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0