Tandläkaren

Det var i augusti 2005 som allt började, jag fick dra ut fyra tänder och sen i september så satt de dit tandställningen. Sedan dessa har jag varit på kontroll var 7 vecka för att spänna den och fixa. Jag har snart haft den i snart två och ett halvt år så jag börjar bli ganska trött på den just nu men jag pratade med tandläkaren i dag och då da hon att jag kunde få ta bort tandställningen som sitter i underkäcken om jag vill. Så det ska jag göra för jag är nöjd med hur de ser ut, jag bryr mig inte om de små gliggarna så är kvar, det är ju ändå ingen som ser det.  Jag hoppas jag blir av med allt snart men jag ska väl vara glad att jag få så fina tänder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0