Söndag

Idag så har jag läst inför imorrn och bara tagit det lugnt =) Jag har också funderat en del kring sommaren, jag har ju sökt jobb till en trädgårdskedja så jag får se hur det går med det annars kommer jag att plugga i sommar. Jag har en del kurser jag kan tänka mig, juridik ,  Sex och kön i historian, litteratur och samtid, text och konst. Men jag får se vad jag ska välja, jag tror det blir juridik för det kan vara bra att ha som samhällslärare och det gör att jag säkert kan hålla i rättskunskapen också. =) Man vill ju öka sina möjligheter till jobb. Men skulle jag få jobb som tror jag att jag ta det för de kan vara kul att få in lite extra så vi kanske kan resa lite. Om jag skulle få det så skulle jag börja i slutet av Mars så då får jag min första lön i april så då kan man lägga undan lite extra =)

När vi har fått ihop tillräckligt ska vi resa =) Det finns så mycket jag vill se men en dröm har alltid varit att åka till Grekland sen såklar så vill jag till Tailand och massa andra ställen =) Me and my baby!

image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0