Skönt med sovmorgon =)

Jag var seg hela dagen igår på grund av bara några få timmarsömn men idag så tog jag igen det =) Jag vaknade 11.40 sååå skönt. Så nu är jag pigg, vilket behövs nu när jag ska plugga och få klart 1800-tals tentan. Det skulle vara så skönt att bli klar med den men jag har en del att läsa till statsvetensakpen också. Men nu när barn och ungdomslitt tentan är inte så är jag lite lugnare, nu ska man bara vänta på resultatet men jag kände mig verkligen nöld och då brukar det gå vägen för de två gånger jag har fått kompletera så har jag inte varit nöjd när jag lämnat in den.

Till sist vilj jag bara säga att jag skulle aldrig mig utan min underbara älskling som alltid stöttar mig när jag behöver det. Så klart så skulle jag inte klara mig utan mina vänner heller!! Ni är alla helt underbara =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0