Skola

Idag så var kah på föreläsning, vi har en ny lärare nu på grund av att i har gått in på moment 2. Jag tyckte om den andra läraren vi hade var mycket bättre. Förut var det roligt att gå på föreläsningarna men känns det som jag lika väl kan sitta hemma och läsa själv. Men jag ska ta och gå imorrn i alla fall för jag ska vara bort på måndag. Just nu så ska jag snart äta lite äppelpaj som jag har bakat idag och sen ska jag läsa lite eller lite en hel del för jag har en massa att läsa. Men jag ska ju plugga hela dagen imorrn, fredag och hela helgen. Jag ska försöka jobba undan en del så jag kan var lite social nästa vecka :D Jag har inte hunnit med så mycket vänner de senaste veckorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0