Seminarium

Det var seminarium för första gången med våran nya lärare och det var ett bra upplägg på det. Vi hade debbat och det tyckte jag om :-D  Det kändes skönt att få pröva på ett nytt sett för att pröva våra kunskaper. Men det känns som vissa inte tar mig på allvar när jag säger något så idag fick läraren gå in och säga till att jag hade rätt i mitt resunemang. Det känns ju inge bra att läraren ska behöva dyka in för att folk ska lyssna på mig. Vad är det som gör det? Ser jag för ung ut?  eller vad är det?

När jag hade haft lektion så åkte jag till Eskilstuna och träffade pappa =) Han bjöd på lunch! Alltid lika trevligt att träffa pappa. Sen jag kom hem har jag bara tagit det lugnt för jag är så trött. :(

Träning. Det är så skönt, jag har gjort någon form av träning varje dag nu=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0