Plugg och åter plugg

Efter en helt underbar dag med älsklingen igår med handling, bio och varmchoklad så är det nu dags för han att börja jobba och för mig att plugga. Just nu sitter jag på bibblan i Eskilstuna för att plugga inför seminariumet som vi ska ha imorrn. Jag har en hel del att göra men jag ska nog hinna en del nu innan jag ska träffa flickorna ( Tilda, Janet och Jessie)  Sen när jag har träffat dem så är det bara att ta sig hem och fortsätta att plugga.

Bion igår: Vi såg Cloverfield som jag skrev i förra inlägget och den var så bra =) Det var lite ovant at se en film som hade filmats på det sättet som den hade gjorts och jag blev lite åksjuk.. he he men när man väl vande sig så var det ingen fara. Monstrerna eller varalserna var väldigt verkliga och de fick en verkligen att haja till annars brukar man tycka att det är larvigt men det var inte dessa varleser. Detta är en film som man måste se! Nästa film att se är Jumper =) Jag vill verkligen se den så vi får se när det blir av. Några fler filmer jag skulle vilja se är PS I love you, Filmen om Bob Dylan, vet ej vad den heter men men, sen vilja jag se sex in the city, mama mia, nya Batman filmen och senn är set säkert någon mer =) '


Nu så är det bara några få dagar kvar innan jag och Tilda ska på Kent och det ska bli så himla kul, jag längtar verkligen. =) Kent för hela slanten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0