Melodifestivalen

Det var en sådan stämning igår :-D Hoppas det märktes ute i stugorna. Det var en sådan upplevelse att få vara där och få se allt live. Jag tog massa bilder som jag inte har lagt in på datorn än men det ska snart göras =) Jag är så hilma glad att Sanna Nielsen gick direkt till finalen för hon var helt underbar, älskar verkligen låten och hon är så bra. Hennes närvaro är det få som har, hon är fortfarande så ödmjuk fast hon har varit artist sedan hon var 11 år, det var i alla fall då hon hamnade på svensktoppen.

image48

Kommer lägga upp lite egna bilder senare.

Det känns bra att Carola och Andreas inte gick direkt till finalen, alla tog det så självklar och jag tror hon själv gjorde det också. Hon kan inte alltid gå till finalen eller göra som hon själv vill. Deras låt var inte alls bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0