Kväll

Ja då var det kväll och jag sitter och kollar på tv, försöker hitta ron till att sova men det kommer nog ta ett tag. Det är bara att sitta här och nörda framför tv tills jag kan sova.

Jag satt och kollade över vad de skulle kosta och kanske sova kvar när jag och älsklingen plus min familj ska till High Chaparall i sommar :-D Det skulle gå och komma undan billigt men jag tror att pappa vill åka hem samma dag. Men det ska bli kul att hitta på något i sommar, vi pratade ju om att åka i sommras men jag och älsklingen åkte till Grönan istället. Vilket var så mysigt! Det är nog en sak jag skulle kunna tänka mig att göra igen men kanske liseberg då istället =) Älsklingen tycker det ska bli kul att åka till High Chaparall och panga. he he!! Det är bara att åkta sig så man inte blir pangad :D he he..

image53

Se när älsklinge får semester, han kommer ju få sin första semester nu när han äntligen har ett fastjobb.. Jag blev så glad när han kom hem och berättade i fredags att han kommer få fortsätt, kunde inte hålla tillbaka tårarna! Det har varit en sådan press att inte veta hur det ska gå och hur vi ska klara oss om han inte skulle få fortsätta. Men nu kan vi slappna av och bara njuta. 

Som det ser ut nu så blev det inget med jobbet som jag sökte så det är bara att kolla vidare och sen så ska jag kolla i sommarkurskatalogen som ska komma när som helst. Det blir nog juridik =) Det blir kul att plugga med Gabbis från Örebro igen, vi var ett bra tim =) Kommer ihåg våran underbara grupp.. he he Jag, Gabbis, Reggie och gurra :D he he.. Det var nog inte många grupper som hade filmkvällar och lagade mat tillsammans. Men tillbaka till juridiken, det som är skönt med den kursen är att det är hemtentor bara så då kan man plugga hemma en hel del och då kan man lägga upp arbetet själv. Det menas att man hinner ha lite lov med! Vilket man kan behöva ha för att kunna fortsätta plugga sen igen efter sommarn. Om jag nu kan plugga under sommaren menas det att vi inte behöver använda oss av sparade pengar och då kan vi semestra :D Underbart att få semestra med min älskling. Det skulle vara skönt att komma iväg till varmare breddgrader.


Älskling vill bara att du ska veta hur mycket du betyder för mig och att jag inte kan tänka mig ett liv utan dig! *kyss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0