Har tränat



Nu har jag äntligen tränat, det var så skönt! Det var så skönt att komma ut, så fint väder =)

image65

Denna bild tog jag påväg till gymmet =) Blå himmel, helt underbart! Jag hoppas att vädret håller i sog nu!

image66

Tog denna med! =) Promenaden till träningen var så avslappnande, den fick mig verkligen att varva ner och det behöver jag just nu med tanke på den press jag har på mig.

Jag skickade mail igår till två av mina förra lärare för att få hjälp med min kompliering, fick svar idag och det hjälpte mig verkligen. En utav dem ska jag träffa nästa vecka för att få hjälp att tyda hans antckningar på min tenta så det är skönt att jag kan få göra klart den nu. Jag skulle ju ha gjort det för länge sen men det har alltid kommit saker ivägen. Men nu så, jag är nästan klar, bara de sista sakerna jag ska få hjälp med, jag kan ju inte ändra något som jag inte ens ser vad läraren har anmärkt på. =) he he.. Den andra läraren förklarade på mail så nu fattar jag vad han menade =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0