Framtiden

Hur ska man se på framtiden? Ja jag ser ljust på den, om allt går som det ska så kommer jag ha en lärarexamen, underbart jobb, min underbara älskling Gabriel vid min sidan som min man och så har våran familj blivit större men det är ju några åt tills allt detta kommer ske.

Jag har under en väldigt lång perjod varit väldigt sugen på barn och det är jag fortfarande men förstår att det måste väntas med det till jag är klar med skolan och min älskling är redo. Men man måste ju få ha drömmar. Man kan ju inte ha ett liv utan drömmar. Men framtiden för mig är något underbart men samtidigt skrämmande.

Jaha då ska man kanske skriva lite om Alla hjärtansdags som snart kommer, tycker det är en mysig dag men vi visar våran kärlek lika mycket till varandra alla dagar. Vi kommer äta något extra gott men annars så är det som vanligt =) Underbart!! =) Jag känner mig verkligen lycklig över att ha min underbara Gabriel i mitt liv. Puss på dig!!

                                                                           
                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0