Firande

Som sagt så  firade vi ju Jessie igår,hade väldigt trevligt men var så trött efter att ha hållt i gång hela dagen.
Dagen började med att jag åkte in till Eskilstuna för att lämna tentan, det kändes så skönt =) Sen bar det av till Eskil för att hämta bror min, vi gick på stan en stund, tills pappa ringde. Han hade krossat fingret på jobbet, hade hängt lös =S usch.. Han hade fått en brannsläckare på fringraren =S Det blev många stygn och gips så nu kommer han vara hemma ett tag. Jag blev så orolig så jag följde med min bror hem för att få träffa honom.

När jag hade varit där ett tag så gick jag hem till Jessie för att göra i ordning mig innan alla andra skulle komma, Linn var redan där men de andra kom lite senare. När jessie hade öppnat alla sina pressenter och vi snackat massa skit så bar det vidare till Harrys för god middag. Det var så gott. =)

När klockan slog 24 så kom Tilda och Malin, riktigt trevligt! Det var kul att träffa dem också, kul att få träffa Malin efter att inte har sett henne på 6 månader ungerfär.

Det bar sedan av till grillen för ett litet kvällsmål innan jag ock Jessie tog taxi hem för att sussa. Jag gick upp kl 9 för att hinna med 9.52 tåget. Jag skulle ha skrivit på tentan idag men jag har inte haft orken.. Slappar dag AB!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0