Familjedag

Det började med att jag vaknade 9.20 för att göra i ordning mig för att ta tåget till Eskilstuna. Pappa skickade sms och frågade när jag skulle vara inne med tåget och mitt svar var 10.07 men sen kom jag på att det gick ju inte ihop för de tåget skulle ju gå när jag svarade på smset nästa. He he.. Jag var nog lite trött när jag ställde klockan för jag ställde den en timma fel.

Men sen 11.07 var jag framme i Eskilstuna och pappa hämtade upp mig med bilen, det går bra för han att köra med gipset nu =) Sen när vi var hemma hos dem så blev det Beckfilm :D Jag såg slutet på den som jag började kolla på sist jag var där, efter den blev det den sista beckfilmen "I Guds namn" =) SÅ nu har jag äntligen sett alla Beckfilmer.

image54


Det blev en film till, vi kollade på Hotet =) Jag har sett den förut men hade helt glömt bort vad som hände. He he!

image55

 Blev sedan en lite paus i filmen med lite mat!

Jag var hemma här uppe på Skallberget strax innan 20 så det var bara att springa in på Ica för att hinna handla innan de stängde. Jag hann precis =) När jag gick så stängde dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0