En bra dag med Tilda och Kent :D

Dagen började som sagt med att säga sen så gick jag ner till stan för att möta Tilda vid tåget. Vi båda var väldigt hungriga så det bar av till Gränden för att äta lite mat. =) Det blev en snabbis på stan sen hem till mig, lyssnade lite på kent och sen så gick vi till VÄsteråshallen för en helt underbar konsert =) Kent är så himla bra, ett grymt bra live band! Detta vill jag uppleva igen.

Förresten, när jag och Tilda gick på stan så fick jag ett sms av Anki att hennes vatten hade gått =) Det var så skumt för jag hade precis sagt undra när hon hör av sig =) Får man se när hon hör av sig igen för då får man veta vad det blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0