Diskat

Nu har jag precis blivit klar med disken :-D Så skönt att ha det gjort, det tog nästan en halv timme. Vi hade inte diskat igår efter äppelpajs baket och sen lagade jag mat med så det var en del disk.

image60

Nu kan man laga mat utan att disken är i vägen och sen så är det fint när älskling kommer hem. Det brukar vara Gabriel som diskar men det har han inte hinnit nu när han jobbat så mycket. Men det gör inget att jag får ta disken ibland, han sliter så på jobbet och jag pluggar hemma så då hinner jag med att fixa i hemmet ibland. 

Jag var till bibblan i dag för jag såg på internet att det var två böcker som jag hade lånat men som inte hade blivit registrerade.. He he :-D De  sa att jag kunde ringa och säga sträckkoden som finns på böckerna så kunde dem registrera dem åt mig så det var bara att gå hem och ringa till dem. När jag ringde så var det hon jag hade pratat med som svarade så hon visste precis vad det handlade om så det var skönt så slapp jag hålla på och förklara mig. Så nu är det fixat, de ska tillbaka den 13 mars :-D På min födelsedag! Appropå min födelsedag, jag vet inte om jag ska hitta på något, det är så svårt att hitta en helg som alla kan för de jobbar och så. Kanske bara kan bli en lunch med vännerna, älsklingen jobbar till 20. Men får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0