Alla hjärtansdag

Hela dagen har varit så bra förutom SJs miss i schemaläggningen som gjorde att vi blev väldigt sena. När jag väl var framme med tåget så stod mamma Raija där och hämtade mig så åkte vi och handlade innan vi skulle hem till henne :-D Umgicks med alla djuren, mamma och åt mumsigt hela dagen. Jag var med henne från 10.30 till 17.10. Sen när jag kom hem så började jag fixa maten som vi skulle äta idag, det blev klyfftpotatis, lövbiff och svampsås, till det hade vi också en mumsig sallad. Efter vi hade ätit det så blev det dessert, chokladfromage =) Jag hade gjort mysigt med massa ljus =) Det är lite mysigt att äta lite gott när det är alla hjärtansdag men det ska ju inte behövas någon speciell dag för att vissa sin kärlek till varandra, det behöver inte vi i alla fall för vi gör det hela tiden. PUSS min älskling!

image41

En stor alla hjärtansdag kram till alla min underbara vänner :-D


Just nu så går Ceasar runt med ett snörre i munnen för han vill leka :-D he he så söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0