5/2-08

Idag så är det semeldagen men det blir nog ingen för mig idag för det är bara jag som äter, det blir en mumsig semla på fredag istället när jag ska till pappa =) Lovade att köpa med mig några semlor nu när han är hemma. Så jag får hålla mig till dess så det blir frukt och vatten så gäller tills dess måste ju komma i form. Men då menar jag inte att det är de ända jag ska äta så klart jag äter mat men menade att de är de jag äter istället för sötsaker och läsk från och med nu och så lite mörkchocklad, vilket alltid hjälper.

Imorrn så blir det träning igen =) Känner verkligen att jag har fått tillbaka motivationen att träna så nu ska det hända saker.

Denna vecka så blir det mycket plugg men ska träffa Gabriella på tordag =) Innan lektionen, det ska bli så kul för sist som det var meningen att vi skulle ses så blev det inte av. Men nu ska det bli av! 

Nästa vecka på alla hjärtansdag så blir det en heldag hos mamma Raija =) funderar på att köpa med mig något litet, någon godsak att äta eller något får se.. Sen på kvällen blir det mys med älsklingen men han kommer hem så sen men lite mys ska det väll hinnas med.

I helgen ska jag och älsklingen på date.. he he Vi ska gå på bio =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0