3 år sedan

Jag kom just på att det är tre år sedan jag flyttade från pappa och dem. Det första halv året bodde jag hod mamma Raija men var till sttörsta del hos Gabriel men sedan i slutet av juli, nätmare bestämmt den 29 juli så flyttade jag till min egna lägenhet. Så jag har nu bott hemifrån ganska länge nu. När jag blev tvungen att flytta så kändes det inte alls kul, jag kommer ihåg så väl hur jag mådde. När jag nyss hade fått veta att jag skulle bli tvungen att flytta så kunde jag inte äns hålla tillbaka tårarna när jag var i skolan. Jag är så glad att Lena fanns där då och gav mig stöd. Sen visste alla lärare om det. Men jag är så glad att jag fick flytta till mamma Raija annars vet jag inte vart jag skulle ta vägen. Jag fick ju ingen hjälp av soc för de sa att pappa skulle betala för mig tills jag tog studenten men om den som ska göra det inte vill vad gör man då??Jag förstår inte att tiden har gått sfort, jag och älsklingen har snart varit tillsammans i snart 3.5 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0