Inte långt kvar nu.. :-)

Om tre veckor så ska det firas att jag tar examen, helt underbart! Jag har längtat så! Det ska bli så kul att fira denna stund med de som står min nära, de som har stått ut med att jag har varit så upptagen. Tänk att de har orkat med mig så länge under dessa år som jag har pluggat. Nu när jag blir klar kommer jag kunna vara lite mer tillgänglig då jag har mina tider som jag måste jobba men sedan kan disponera tiden som jag vill. Jag kommer säkert ha mycket att göra när det kommer till planering och rättning men det ska jag försöka arbeta av på jobbet. Men kul ska det bli!

Som sagt det ska bli så trevligt att sitta ner och avnjuta en god middag tillsmmans med nära och kära. Det ska firas med god mat och ett eller två glas vin :-) Många har undrat över vad jag önskar mig, det är svårt men en sak som jag gärna skulle vilja göra är min efterlängtade tatuering så ett litet bidrag till den vore ju inte fel ;-) Ser fram emot att få den gjord, den kommer bli så fin och den står för något fint också.




Under dessa tre veckor som är kvar nu kommer bestå av att plugga och åter plugga. Jag ska göra klart meritportföljen som ska vara inne den 7 juni men jag ska skicka in den i förväg, sedan har vi hemtentan i sociologin som ska vara inne den 4 juni. Jag ska försöka att skicka in båda den 3 för att sedan kunna slappna av. Jag har kommit en bit på MPn och hoppas på att bli klar i veckan som kommer för att sedan ägna mig åt sociologin. Sen blir det sommarlov!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0