Måndag

Då var det måndag, helgen har varit stillsam och trevlig. Jag åkte till Eskilstuna i lördags och umgick med pappa och Rigmor. Hampus vara hos mamma Raija så han träffade jag inte men vi kommer ses den 6 feb, blir en lite syskondag då. Ibland är det skönt att hämta lite energi hos familjen, Gabriel jobbade. Han skulle ha gått ut med jobbet men det blev inställt, men det gjorde inte mig något. Det blev en lugn kväll med älsklingen. Vad har annars hänt då? Jo pluggandet har dragit igång igen, sitter med ett PM som ska in imorgon. Jag har mött på lite uppförsbackar under skrivandet, det handlar om vad jag ska skiva om i mitt examensarbete och då vill jag att det ska bli så bra som möjligt. Det är liksom grunden till min forskning.

Jag är så lycklig över att jag verkligen kommer få ta examen till sommaren. Men det blir en intensiv termin igen, hoppas på att jag ska kunna ta lite lugnt ibland, får nog unna mig lite ledighet ibland om jag ska orka terminen ut. Det är ju viktigt att jag orkar annars blir det ingen examen.

Funderar på om vi ska ta en liten tripp när jag fyller, då kan jag få samla lite energi. Jag tror att G är ledig då så det vore lite mysigt!

Kommentarer
Postat av: Raija

Var ska resan gå den här gången?

2010-01-25 @ 16:55:36
URL: http://nitida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0