OJ, det var ett tag sedan jag skrev här....

Jag har haft så mycket att göra att det har inte funnits tid för att skriva men nu kommer jag ha lite mer tid, i alla fall denna vecka sedan är det dags att jobba och plugga samtidigt i över två veckor. Jag har inte fått min bokning än gällande jobb på Bäckbyskolan men jag vet att det ska komma en, kommer kanske imorgon, kommer jobba där i 2 veckor. Det ska bli kul att få komma tillbaka efter påsk, vill inte sluta där.

Vad har jag gjort under dessa veckor då, pluggat, jobbat och varit sjuk kan man säga kort och gott. Det är en hemsk förkyldning har varit sjuk i ca 4 veckor men det var för 1.5 vecka sedan som det verkligen bröt ut och jag blev jätte sjuk, egentligen skulle jag väl ha varit hemma men hade inte råd att förlora en dag då det skulle göra att jag skulle vara tvungen att göra om de dagar jag missat vid ett annat tillfälle. Det passade inte så bra då mina elever skulle hålla sina tal och debatter.

Påsken då, den har varit mysig. Jag har fått umgåts massvis med min underbara Gabriel :-) Det kan ju inte bli bättre. En sak känner jag att jag missat, det är att umgås med familjen och vänner men det får de bli ändring på. Kommer ha mycket mer tid under maj. Så ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0