Jag var orolig ett tag men så...

ordnade det sig :-) Jag råkade ha en sådan otur att jag fick U igen på tentan i Örebro men denna gång var det nära. Missade G med 2 poäng.... Det är så typiskt då jag känner att jag har tillräckligt mycket att göra just nu, jag ska in med examensarbetet, meritportfäljen... men men planering är A och O. Jag har tagit på mig en del jobb men jag får skiva på kvällar och helger så just nu kommer jag inte vara så social.... men snart är det över :-) Bara två månader kvar till examen. När jag nu inte klarade tentan så måste jag göra den igen, trodde jag skulle bli tvungen att åka in den 4 juni för att skriva en salstenta och blev då¨orolig över att jag skulle bli tvungen att ställa in middagen som är på kvällen men det ordnade sig :-) Det är en hemstenta! Jippi! Nog för att det blir ännu mer att skiva men jag kan fortfarande ha min middag.

Så som sagt, det ordnade sig!!! Men det blir att skriva, skriva och skriva....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh...vad synd att du inte klarade Örebro tentan och ändå var det så nära. Men, men....det är bara att ta nya tag... :o)

2010-04-11 @ 07:42:52
Postat av: Matilda

Vi grejar hemtentan! =)

2010-04-12 @ 12:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0