Planer/skolan

Den 20 mars ska jag fira att jag blivit hela 23 år med vännerna :-) Jag tycker verkligen om att bli äldre!

På fredag ska jag fira med älsklingen och även lördag blir en dag med älsklingen :-) Sen blir det hans familj på söndag och min familj nästa helg.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det är en del med skolan just nu, jag hade hoppats på att kunna börja jobba nästa vecka men det kommer nog inte gå. Jag ska dels rätt alla EU-uppgifter plus att jag ska in med ett PM och organisera till redovisningen av mitt PM. usch.... mycket att göra den närmaste tiden... Det blir att sitta i helgen och så mycket jag bara kan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0