Helt underbar dag!!!

I tidigare inlägg beskrev jag hur min morgon började igår, bara det var helt underbart med bakelse och ljus. Men det fortsatte sedan på kvällen, vi åt middag på 23 våningen :-) Min älsklingen hade bokat bord på Karlsson på taket i Skrapan utan att jag visste om det. Jag fick veta det dagen innan. Det var helt underbart att få sitta ner och äta god middag med min älsklingen och den utsikten. Maten var underbar den med! Dit måste vi igen! Jag åt kräftskagen med toast till förrätt och älsklingen renkött. Varmrätt blev det majskyckling för mig och kalv för älsklingen, till sist så belv det dessert och jag tog sorbet och älsklingen varma hjortron med glass. Det kan ju inte vara bättre!!!

Tack så mycket min underbara fästman för en helt fatastisk födelsedag!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Jag glömde helt bort att gratta dig på födelsedagen :S. Jag ber så mycket om ursäkt och får säga grattis i efterskott istället. Låter som att du hade en helt underbar födelsedag iaf :).

Kraam!

2009-03-15 @ 20:13:26
URL: http://annaulrika.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaa det var synd :(. Det kommer fler tillfällen. Du är alltid välkommen hit :D



Kram

2009-03-16 @ 13:57:09
URL: http://annaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0