Sommar sommar sommar!!

Denna dag kommer spenderas på en filt ute på gräsmattan förmodligen, tänkte ta mig in till stan också för att se om biblioteket har hittat min bok som de har slarvat bort. Som kommentar fick jag, det händer ofta....... Jag hade reserverat en bok men det var bara borta. Men men.. jag klarade tentan ändå, men snart måste jag ha den för då är det en tenta på den boken.

Annars ska jag inte göra så mycket, blir lätt lite ensamt här i Västerås, G jobbar och alla är upptagna. Ni får gärna komma på besök när ni har tid :-) Det ska i alla fall bli skönt att få träffa lite folk på fredag, det blir en fullspäckad dag, först ska jag hem till mamma Raija, sen ska jag träffa Tilda och sen ska jag hem till pappa där jag ska sova.
Men innan dess på torsdag så kommer min kusin Jenny hit, ska träffa katterna så hon kan lära känna dem lite innan hon ska vara kattvakt.

I morgon är det dags för vaccination mot hepatit A, gillar inte sprutor..... Men efter det så ska vi göra något väldigt kul :-) Vi ska gå på Ice Age 3!!! Det ska bli så kul!



Har sett fram emot det länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0