Tung dag

Det var många stökiga ungdomar idag men det gick bra i alla fall. Det känns bra att få tjäna lite pengar, jag skulle kunnat ha tjänat mera om jag inte hade varit utan mottagning när jobbet ringde. Jag ringde tillbaka men då var det försent! Typiskt! Men men, de skulle ringa om det kom in något. Samtidigt som jag hoppas på jobb så skulle det vara skönt att plugga undan lite i morgon, det har varit så mycket på sistonde.

---------------------------------------------------------------------------------------------

På lördag ska jag till Eskilstuna för att fira Jessie och Veronica! :-) Jag kommer sova hos pappa som vanligt, jag och G åker in samtidigt för han ska umgås med en vän.

----------------------------------------------------------

Bio på fredag, vi ska se Valkyria med Tom Crusie. :-) Den verkar bra, hoppas att den är det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0