Tisdag

Denna dag består av att bli klar med Pm:et som ska in i morgon. Jag ska kolla om det är någon som har tid att läsa igenom det. Alla har mycket med sina PM men jag kan alltid kolla. I morgon ska jag skriva ut det på bibliotektet och sätta mig ner för att kolla igenom den innan jag lämnar in den. Jag är så nervös!!!! Allt måste bli rätt, man kan få tillbaka den för att man skriver satsradningar.

Annars idag så ska  jag på 5-årskalas :-) Jag ska få träffa lilla plutten, Amadeus som jag inte har träffat på ett tag. Det ska bli riktigt kul! Jag känner ändå att jag behöver tid för att smällta mitt PM innan jag tar tag i det sista. Jag ska sitta en stund nu innan jag måste bege mig till tåget. Sen blir det inte att sitta med den förrän jag kommer hem ikväll, är hemma till ca 19 men jag pluggar bäst på kvällen.

Hoppas ni får en trevlig dag!

Kameran följer med idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0