Söndag - ej så produktiv som jag borde ha varit!

Dagen började med att vi gick till kyrkan, jag hittar verkligen ron där. Min tro hjälper mig verkligen när allt känns lite tungt, man känner en trygghet. Efter det gick vi ner mot stan för att köpa födelsedagspresent till Adrian men det var stängt så G ska ner och köpa den i morgon.

Sedan skulle dagen ha bestått av plugg men jag börjar bli sjuk, jag har haft ont i huvudet hela dagen och känner mig inte alls pigg. Det är tur att vi ska träffas i morgon och plugga. Jag ska försöka skriva lite nu innan jag lägger mig men jag känner mig inte alls bra och då blir det inge bra heller. Jag hinner ju även sitta en stund på förmiddagen på tisdag innan jag åker till Amadeus för att fira honom. Han blir 5 år!



Nej nu ska jag försöka skriva lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0