Samuel

Igår så åkte jag till Eskilstuna för att lämna mina julklappar till Samuel och umgås lite med dem, Hampus följde även med. Samuel var hel tokig i Hampus :-) Han blev glad för julklapparna, som tur är! He he!



Han hade kläderna på sig som han fick av mig när han fyllde :-) Här ser man hur han beundrar Hampus!





Han blev riktigt övertrött sedan så han somnade nästan sittande i soffan mellan mig och Jenny. Men till slut så bar Jenny in han till hans säng och hans sista ord var Hampus :-) He he! Han sov även när vi gick sedan men jag lyckades fånga detta på bild.



Fasters sötnos!

Nu har vi planerat lite för mig dag med Samuel på busborgen, jag ska bara kolla med Ella när hon och Melvin kan. Det ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0