Pluggdag!

Idag bär det av till Klockartorpet och Mias svärmors lägenhet för att plugga, vi ska skriva på våra PM. Det är verkligen behövligt!!!

Jag har sovit dåligt också, jag la mig vid 22 men somnade inte förrän vid 1 tiden...... Känner mig inte så pigg men jag måste plugga för den ska lämnas in på onsdag och i morgon ska jag till Amadeus för att fira honom. Men men, jag får sitta hela dagen idag. När man har haft sådana dagar så känner man sig väldigt pruduktiv.

Planer för veckan:
Måndag:  PLUGGA!
Tisdag: På kalas
Onsdag: Läsa alla uppsatser som har skrivits i kursen som jag kan vara aktiv på oponeringen på fredag.
Torsdag: Träffa Tilda (det var så öänge sedan) och sen på eftermiddagen ska jag träffa studievägledaren för att diskutera min framtid.
Fredag: Oponering i skolan på vår uppsats.
Lördag: Plugga
Söndag: Plugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0