Nyår med min älskling!

Det blev en så mysig kväll, så skönt att bara vara vi två. Det blev mycket gott att äta, racletten borde man använda lite oftare. Det blev världens lyxmiddag med bland annat oxfilé och det är verkligen inte ofta det finns hemma hos familjen Andréasson/Wirén. Men det var ju nyår, då ska man lyxa till sig lite. Det blev lite över så det ska ätas till lunch :-) Det blev även massa mumsig lax kvar så det får också avnjutas.





Så här hade jag dukat till självaste nyårsafton!

Detta var en helt underbar nyårsafton tycker jag, den kunde inte bli bättre. Jag och min underbara fästman fick avnjuta en god middag i varandras sällskap. Det som var tråkigt var att jag somnade redan vid 1.

 



Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

vad söta ni är! ser ut som att ni hade en mysig nyårsafton!



kram

2009-01-01 @ 19:46:53
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0