Mysig kväll

Det blev en myskväll med älsklingen, vi åt mat på Gränden och sedan blev det bio. När vi kom ner och skulle äta så var det fullt på Gränden så vi försökte hitta något annat ställe men vi kunde inte bestämma oss. Vi gick då tillbaka till Gränden där det då fanns plats :-) Det blev en mysig middag med mannen i mitt liv! Efter en god middag gick vi till biom för att se Benjamin Button. Den var helt underbara, det är en film som ni bara måste se. Brad Pitt är väldigt bra i sin roll som Benjamin. Det blev väldigt mycket tårar! Det är en speciell och annorlunda.





Det har en helt underbart trevlig kväll!!!


________________________________________________________________________________________________


Idag ska jag ta det lugnt och förbereda mig för i morgon, då jag ska till min nya partnerskola för att träffa min handledare och genomföra en uppgift till seminariumet som är i skolan på tisdag. Så det kommer inte hände så mycket mera än det idag, vad jag vet nu. Jag funderar på att ta mig ner på stan men jag tror att jag tar det i morgon när jag är klar på partnerskolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0