Måndag

Idag så har jag tillbringat en stor del av dagen på min ya partnerskola där jag ska vara de närmaste fem veckorna fråån och med måndag nästa vecka. Det blev lite oturligt för min handledare var tvungen att åka direkt när jag kom för hennes son hade fått feber på dagis, jag skulle ha varit med på en av hennes lektioner men så blev det inte. Jag gick gå på annan So-lärares lektion istället. Nackdelen med det var att jag fick sitta och vänta på de lektionen i ca 2 timmar. Men men.....

När jag vätade på bussen ringde jobbet, frågade om jag kunde jobba i dag och i morgon men det kan jag ju tyvärr inte. Idag var jag upptagen på partnerskolan och i morgon har jag lektion men jag ska att hon gärna fick ringa om de hade något på onsdag och torsdag. Håller tummarna!!!! Vill jobba så mycket jag kan innan jag går på VFU.


Hoppas ni haft en bra Måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0