Känns lite konstigt

Jag och älsklingen låg och pratade igår kväll om att jah förmodligen ska ta examen 2010, jag ville veta så det var okej för honom för vi är ju faktiskt två. Han hade inga invändningar mot det, när jag förklarade hur jag tänkte så förstod han mig. Jag kom på en sak när vi pratade att de inte är så långt kvar, just nu är vi i full gång för att spara så vi kan klara sommaren. Vilket blir lättare nu när jag fått jobb.Nästa sommar är det sista sommaren som jag förmodligen behöver leva på sparade pengar eller jobba om jag har tur för sommaren efter kommer jag förmodligen ha semester om allt går min väg.

Vi har pratat om att kunna åka på semester i sommar, får se var det bär av och sen har vi även börjat planera en liten resa nästa sommar för att jag tar examen. Det ska vara som ett sätt att fira min examen, så då ska det resas iväg efter våra bröders student. :-) Det måste ju firas att jag har tagit examen, bara och vänta och se var vi ska resa. Men som sagt så blir det en resa innan det och det händer i sommar förmodligen eller till hösten.  Vi har lite funderingar kring var vi ska resa för vi vill åka någonstans där det är varmt men det ska inte bara vara en sol och bad semester, vi vill ha lite äventyr och utflyckter också. Få se vad plånboken tillåter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0