Fröken

Jag har nu fått jobba i två dagar :-) Lite extra pengar till sommaren är aldrig fel!!! Jag har haft två underbara dagar, jag fick ta hand om en åk 1:a. De var så söta, känns lite konstigt att kallas fröken hela tiden och få massa kramar. Det är en stor skillnad mot vad jag är van vid. Jag jöbbar gärna där igen och de ville gärna ha tillbaka mig.

Det blev en lång dag igår, jobbade från 8 till 16 men jag åkte hemifrån kl 7 och var hemma till 19 på grund av att vi åkte och handlade. Jag somnade till 21, men jag fick sova till 8. Jag började 9 och slutade 16 idag, nu ska jag bara ta det lungt och vila.



I morgon blir det förmodligen party med Tilda och Erika, men det är inte säkert för Tilda mådde inte hundra. Håller tummarna men jag förstår henne om hon vill vila man vill ju inte vara sjuk en längre tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0