Fredag

Idag hade vi opponering av uppsatsen, det gick som vi trodde.... Men jag bryr mig faktiskt inte om vad de säger... Alla tyckte att de var för hårda, men vi visste att de skulle ha den attityd som de hade.

Annars så har jag pluggat med flickorna lite, taigt det lungt och fixat mumsig mat till mig och älsklingen. :-)

I morgon så bär det av till Eskilstuna för att umgås med pappa och dem och sen ska jag på party hos Veronica och umgås med girlsen :-) Det ska blir trevligt! Det är nog på tiden att jag hänger med dem för det var ett tag sedan, närmare bestämt oktober. Så det blir att sova utan min underbara älskling i morgon :-( Sover aldrig bra utan honom! Men det ska blir trevligt att träffa alla!

Jag är så glad över de vänner som jag har fått under denna termin, Ella, Cissi och Mia är helt underbara. Cissi kände jag ju sedan tidigare men vi tappade kontakten efter gymnasiet men det ska vi inte göra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0