Fredag

Dagen började med föreläsing, kände mig inte riktigt förbered men men... När jag hade slutat så träffade jag Cissi, trevligt värre, tiden går så fort när jag umgås med henne. Jag var inte riktigt pigg men vi skulle ha setts förra fredagen men då fick jag jobb, ville inte ställa in igen. Det är bara två månader kvar nu inna hon blir mamma :-)

I morgon ska jag till Eskilstuna, känner mig inte riktigt pigg men jag tänkte att jag åker till pappa och dem se får jag se om jag mår tillräckligt bra för att fira Jessie och Veronica. Annars får det bli en lugn kväll hos pappa, känner att jag måste vara pigg till måndag, då jag ska börja min VFU.

Det enda jag vet att jag vill få gjort i morgon är att köpa lite kattleksaker, de har inga bra kvar.

Om en timme beger vi oss till bion :-)

----------------------------------------------------------------------

Jag har ändrat i min planering, istället för rollspel ska de få en skrivuppgift, de ska skriva om hur de vill att deras kommun ska se ut och sen skriva hur Västerås styrs. De ska sedan skriva vad som är för- och nackdelarna med de olika kommunerna, detta ska göras i grupp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0