Blir en lung dag

Tilda är sjuk så det blir inge party ikväll, det blir en lugn kväll med älsklingen. Vi pratade om att gå på bio för vi har inte hunnit umgås mycket på sistonde.  Det blir Brad Pitts nya film, den verkar vara så himla bra. Det hade varit kul att få en tjejkväll men efter denna vecka så känner jag att det även är skönt att bara ta det lugnt. Men vi får ta en tjejkväll en annan helg! Krya på dig gumman!!


Det hände en olycka igår, jag fick kockande vatten på min hand så jag brände mig en del. Det gör fortfarande ont men jag i alla fall röra tummen idag.


Nej nu ska jag vila!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Helgen om två veckor, så jobbar jag bara förmiddag på lördagen så om vi är friska och krya då så kanske vi kan ta och festa lite eller vad sägs?!

Har vart på apoteket nu så har laddat upp med en massa medicin nu, för jag ska bli frisk!

Ha så trevligt ikväll! Kram kram

2009-01-24 @ 13:21:59
URL: http://matilda1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0