Anställning - lärare, övriga ämnen

Nu har jag skrivit kontrakt, anställd av bemanningstjänst nu!! Bra lön med! :-) Det känns riktigt bra, hoppas på att få mycket jobb! Det var bara jag som var lärare, de resterande var barnskötare,undersköterskor och kockar.


Efter info mötet åkte jag till Eskilstuna för att träffa Tilda. På tåget träffade jag Shinda och Helena, det var ett år sedan jag träffade Helena så det var trevligt. Sen blev det lunch med Tilda innan jag tog tåget hem för hon skulle hinna hem innan hon skulle åka till Västerås och gå på bio, Wallander. Hoppas den var bra! Jag var påväg mot tåget så bestämde jag mig för att ringa till pappa för att träffa han och bror min i några timmar :-) Inpuls! Alltid trevligt!

Nu tar jag det bara lungt och tänker på sommaren, jag har lämnat in lapp om sommarjobb på bemanningstjänst så hoppas på jobb och sen så går tankarna till semestern. Hoppas på en resa till Tailand men får se! Vill se hur mycket jobb jag kan tänkas få först.

JIPPI, jag har jobb!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0