Idag åker min älskling

Ikväll efter G har slutat jobbet så beger vi oss till Eskilstuna, jag ska sova hos pappa och han hos sina mamma. Flyget går tidigt för dem i morgon bitti. Det kommer vara tomt utan han men dagarna går fort och jag har ju ett full spickat schema :-) Party i morgon, ni får gärna höra av er om ni kommer eller inte och Tilda jag hoppas du orkar efter resan, vill höra allt :-)

Nu ska jag ta och klä på mig för att gå till MDH och plugga innan seminariumet, men tänkte gå vid 9 när G går. Så jag ska plugga lite här hemma innan. Jag måste plugga undan massvis idag för att slippa sitta i morgon och lördag. Men det ska inte vara några problem då jag lyckades komma igång bra igår även fast jag var helt sönder stressad. Alla i klassen är påväg att bryta ihop......... Jag är en av dem men en avslappnande helg ska nog hjälpa och sen sista rycket på söndag kväll innan uppgiften ska in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0