Det går framåt

Jag har nu suttit och pluggat ett tag och jag börjar komma någon vart. Jag har skrivit opponeringen klar till en uppsats, ska setta mig med gruppen på onsdag och kolla över vad de har anmärkt på. Det känns skönt att ha det gjort, nu kan jag bara ägna mig åt den individuellauppgiften som ska göras till den 24. Jag har börjat lite på den men ligger efter........ :-S

Veckans planering:
Idag: Plugga
Tisdag: Träna, skola, plugga
Onsdag: Träna, skola, plugga
Torsdag: Träna, skola, besök av Cissi med familj.
Fredag: Träna, Jobba eller plugga.
Lördag:Träna,plugga
Söndag: Vilodag!!!

Det blir en intensiv vecka men ska jag vara ärlig så får jag skylla mig själv, då jag varit lite lat och omotiverad de senaste dagarna. Men så är det ibland och efter att ha varit student i 3.5 är så är det okej att vara det ibland.

Hoppas ni alla har haft en bra påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0