Åker vid 15 tiden!

Då beger jag mig tillbaka till Eskilstuna, i natt ska jag sova hos mamma Raija och Tobbe. Hejade på dem igår när de hämtade Hampus.

Jag sa: Ses i morgon!
Tobbe sa: Är rädd för det :-)

He he, han brukar ju få skavsår i öronen efter att jag har varit där. :-)

Just nu så pluggar jag får fullt och är nästan klar men jag ska fortfarande sätta mig i morgon när jag kommer hem för att kolla igenom allt och lägga till om det är något som fattas. Just nu är jag lugn, jag vet att jag kommer hinna bli klar. Den ska ju inte vara inne förän till 24.00 i morgon. Det kan handla om en halv A4 som jag måste skriva till och det går fort.

Jag ska träffa Tilda till 14 i morgon, lika bra att passa på när jag är i stan. Måste senast åka hem 17.52 för att ta hand om mina små sötnosar. De saknar också Gabriel, går och letar efter han från och till. :-)

Nu ska jag klä på mig och göra i ordning mig för dagen och packa så jag bara kan plugga sedan med små pauser som jag och mamma Raija pratade om igår. Jag har gjort så nu på morgonen och det funkar. Sitta intensivt i en timma och sedan en paus på 30 min.

Kommentarer
Postat av: Raija

Fint att du upptäckt att mitt förslag fungerar med att ta pauser i pluggandet. Det gäller att strukturera upp det och tillåta sig att bara koppla av mellan varven.

2009-04-26 @ 18:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0