Trevlig dag!

Vid elva kom Ella och hämtade mig för att åka till Mia och plugga som jag skrev i det inlägget, vi pluggade till halv tre. Sen skulle Ella hämta Melvin på dagis, jag skulle ta bussen till Maxi men då ska Ella att hon kunde hjälpa mig och handla så jag följde med och hämtade lilla Melle. Han är så gillig och kul hade vi! Det blev lite shopping och även en tur till Media Markt, där vi träffade G och kollade på Patrik Isaksson. Melle dansade och hälsade på Patrik. Han trodde att Melle var min son :-) He he! Kul var det! Han är en liten spellevink :-) Så det blev massa bus, lek, jagande och lite shopping!  Det sista vi gjorde var att handla på Maxi så nu har vi mat i frysen, vilket är så skönt och det var så himla gulligt av Ella att hjälpa mig.

Jag lyckdes köpa 3 tröjor för under 100-lappen :-)

Ikväll så har vi ätit nachostallrik som vi gjort själva och tagit ett glas vin till maten. Det är så mysigt att bara sitta och smutta på ett glas under kvällen. Nu ska jag bara ta det lite lugnt och umgås med min underbara älskling!

I morgon bär det av till Eskilstuna, ska träffa många trevliga människor, pappa och familjen, Tilda och till sist blir det Jenny :-) Trevlig dag!!

Måste packa mig en väska innan jag lägger mig.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0