Torsdag

Jag har verkligen mycket just nu pga skolan det är därför jag inte hinner skriva så mycket och ibland när jag skulle hinna så har jag inte orken till det, Idag har det blivit träff med Ella och Mia för att diskutera vad vi ska skriva om i våran uppsats, vi har nu valt att skriva om gymnasieungdomars attityd till språket - användning av slang och svordomar. Vi ska gemföra en IP3:a och en NV3:a. Det ska bli väldigt intressant och se om det finns några skillnader och om det finns några, vad är dem i så fall. Det var rikigt trevligt att få umgås lite med tjejerna, vi har allt så kul ihop. :-D

Sen blev det gymmet med Sandra, det var skönt att få träna efter att ha setat och pluggat p förmiddagen. Det blir gymmet även i morgon för i helgen hinner jag inte, det ska ju kas på kalas på lördag för fasters sötnos fyller 2 idag och det ska firas.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0