Tillbaka till bloggen :-)

Jag hade så mycket igår med heldag i skolan så jag hann inte skriva något i bloggen men nu är jag tillbaka. Det blev mycket info i skolan igår om VFU:n så det känns bra att få lite mer info om hur allt ska gå till. Usch, orkar inte tänka på det!!

Det blev en fika med TIlda efter skolan, alltid lika trevligt!! Det är synd att jag inte hinner så ofta nu för tiden men jag hoppas på att det ska lugna ner sig snart men då ska jag ju ut på VFU och då hinns det bara med någon snabb lunch men det är något i alla fall. Sen finns det ju alltid helgerna för jag tror inte att jag kommer ha lika mycket att göra på helgerna beror på hur mycket som ska planeras och om vi ska skriva uppsatsen.

Idag så ska jag ta mig en promenad ute i ruskvädret men jag måste ju röra på mig. Jag har fortfarande ont i halsen så det blir inge gym för mig. Jag tror även att jag ska baka lite bröd, jag ska ju sluta köpa bröd och vi behöver bröd nu. Så jag kan inte vänta till söndag. Det måste bara handlas jäst och lite mjöl. Jag måste även köpa potatis tror jag till maten ikväll, får se hur jag göra. Eller om vi ska äta något annat.

Det ska ju även pluggas idag för det är som sagt en hel del att göra!

Men jag kan meddela att jag klarade min Lyrik och drama salstenta:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0